sobota, 9 listopada 2013

Twórczość





Przez wiele lat współpracowałam z Radiem Gdańsk, gdzie zajmowałam się reportażem radiowym. Napisałam niezliczoną ilość recenzji zarówno dla portali internetowych jak i dla Nowej Fantastyki i Fantasy. Współpracowałam także z Wydawnictwem Fabryka Słów, gdzie pisałam tzw. „polecanki” na okładki książek. Mam za sobą debiut literacki w „Nowej Fantastyce”. Pod okiem redaktora Macieja Parowskiego ukazało się moje opowiadanie „Podwójny agent”.

Pisałam m.in dla takich tytułów jak: 
Charaktery, Style i Charaktery,  Nowa Fantastyka, Czas Fantastyki, Wróżka, Czwarty Wymiar, Sens

Jestem autorką książek:

„Lubię być fantastą” (Wywiady z pisarzami polskiej fantastyki Wydawnictwo Dolnośląskie).

"Rozmowy z hinduskim mistrzem" (Studio Astropsychologii)

Zapraszam do współpracy.